ہجب کیسے دیکھا جاتا تھا کہ ہیوز نے ذاکر جو سچ کیا وہ ہمارے پیج میں ہر جگہ ہے تو ہمارا جو ہے وہ ایک ہوجائے گا ٹھیک ہے وہ چیز ہی وہ چیز ہے جس کو لوگ ہوتے ہیں جو ہمارے کی وہ انہوں نے کہا کہ رکھنا اپنے پیج کے اندر کو ہی نہیں ہے۔

 

پہلے والدہ کے وقت تو یہ سوچ کر آپ کو بھیج لوڈنگ سپیڈ آج ٹائم نکال کر دی ہے کہ انٹرنیٹ کی رفتار کس ٹائم میٹر کرتی ہے ٹریڈ ہمارے پیارے ساتھیو ارکان حج میں کتنے ٹائم تک ریٹ آن کر ہمارے پیچھے اوپر کتنے الگ ایلیمنٹ کے ساتھ ہوں انتظار کر رہا ہے جو ہمارے آن لائن کے اوپر کلک کر کے دوسرے حصوں پر جارہا ہے سرچ انجن کیسے کام کرتا ہے۔

 ڈیجیٹل مارکیٹنگ:-

یہ سارے بات کا آپ کو منتشر کرنے کی یہ سارے جتنے بھی بات کر رہے ہیں یہ پوزیٹیو اور یوزر کے ایک سینئر کو اور بہتر کریں گے ٹھیک ہے باقی بھی بہت آسان ہے تو جوائنٹ آپ کے پیچھے اوپر ہوگا میں تصور کریں کہ اس پلانٹ میں 28 ریٹویٹس 904 جینی لگے وہ انٹرسٹڈ ہیں یہ سارے فرزند کا درجہ رکھتا تھا ابھی آپ کو سمجھ نہیں آرہا ہوگا۔

 

کہ جو اور نہ ہی وسیع ہوتا جا رہا ہے وہ یوزرسیف ہوتا جا رہا ہے وہی سکندر اعظم کو ایسا ملے گا کہ جو آپ کا کانٹیکٹ ہے وہ یوزر فرینڈلی نہیں ہے یوزر کے کارڈ نہیں ہے اس پارٹی کو رہا کرانے میں ڈیفینیٹلی دوست آپ کو چیلنجز آئیں گے اور یہ چیز رہے گی 2009 میں رہے گئی اس کے بعد بھی رہے گی۔

ایک لاکھ کی قیمت کے اندر مناسب لیپ ٹاپ:-

 

کیونکہ جس ڈائری میں رجسٹریشن میں جو ہمارے دوسرے چینلز ہیں وہ پڑھ رہے ہیں میں نے اسے سپاہی کیا جا سکے کیسے یوزر کو ہوٹل کے اوپر رکھا جائے کہ دیکھو جی اتنا ٹائم ہو گوگل کے اوپر رہیں گے اور میں ایڈورٹائزمنٹ دیکھیں گے تو ایک چوری چوری ہو جائے گا۔

 

گوگل زبان رکھ لے کے یوزر کوڈسپلے رہنا چاہیے تو گوگل کا کتنا فائدہ اور اگر کسی چیز کا دھیان رکھ لیں کہ آپ کے روزے کو انفارمیشن ملی ہے جو کانٹے مل رہا ہے اس بریلوی تھے وہ سارا چیئرمین ہے وہ سارا اوریجنل ہے تو آپ کے لیے فائدہ مند ہوگا۔

 

تو بہت ساری باتیں آپ کو سمجھ میں آگیا ہوگا اور کس طریقے سے کام کرتا ہے عورت شرمی اور بے حیائی ہزارہ ۔

سرچ انجن کیسے کام کرتا ہے؟

والے ہیں جو ہر چیز لٹا دیتے ہیں کس طریقے سے کام کرتے جو بھی ٹیوزر سرچ انجن کے اوپر جاتا ہے کچھ تصویریں کرتا ہے تو اس کے رسولوں نے سچ نظر میں بہت سارے دیکھے کو کس طریقے سے اس وقت آتا ہے جب ہماری ویب سائٹ سے انٹرنیٹ پر وہی کچھ اس کی ویڈیو میں اور ایک ہوتے ہیں وہ اسٹارٹ ہوتے ہیں کہ جن کے طریقے سے کام کرتا ہے۔

 

سب سے پہلے کسی کو سمجھیں گے تو ایک طرح سے یہ بھی انٹرویو ہے کلینکس انسان ایڈوانس کون سے پرہیز جس کام کرتے ہیں اور آگے بھی ڈسکشن کرتے رہیں گے اس کے اندر بھی ہم لوگوں کو ایک اور اور لینا ہے جو ہمارے ہوتے ہیں وہ کس طرح سے کام کرتے ہیں یہاں پر جو ہم لوگ بات کر رہے ہیں گوگل کی حقیقت گوگل وائس چینجر کون لوگ ہیں۔

 

سمجھنے والے تو وہ صوبے کے پاس اپنے کچھ قرار دیتے ہیں کچھ 543 کوئی اختلاف نہیں بولتا ہے یعنی وہ لوگ اسپائڈر بھی بولتے ہیں تو یہ تینوں چیزیں ایک ہی چیز کو جو ہیں وہ ڈیلیٹ کر دی اور ایک لیٹر میں سونے کی کوشش کرنے کی گرد سے اَٹ جاتا ہے اور کچھ نہیں پروگرام ہوتے ہیں۔

https://saqistudios.com/%d8%a8%d9%84%d9%86%d8%af-%d9%81%d8%b4%d8%a7%d8%b1%d9%90%d9%90-%d8%ae%d9%88%d9%86/

ان کو اب یہ بول سکتے ہو کہ یہ تصویر نہیں اب یہ کیا کرتے ہیں انٹرنیٹ کی پرابلم جو بہت ساری ڈیفرنٹ ڈیفرنٹ ویب سائٹ سے نہ ویب سائٹ کو وزٹ کرتے رہتے ہیں انفارمیشن کو قتل کرنے کے لیے انٹرنیٹ پر بہت سی ویب سائٹو ایسا تو نہیں کہ دو چار پانچ سال پہلے تو بڑی آسانی سے سافٹ ویئر ہے۔

جو ہیں وہ ان ویب سائٹ کو وزٹ کریں گے اور ایسا بھی نہیں ہے کہ ویب سائٹ بند ہو گئی روون وی نہیں آتی رہتی ہیں اور اندر کا وہ کونسا شہر ہے جس کا کام ہی یہی ہے کہ جتنی ویب سائٹ نہیں آرہی ہے ابھی ویب سائٹ کو وزٹ کرنا ہے تو پرائمری مطلب ہے۔

 

سائٹ پر وزٹ کرنے کا عمل کو کیسے پتا چلے گا کہ کوئی ایک نئی ویب سائٹ آگئی ہے اس پر وزٹ ہمیں کرنا ہے اس نے بتایا کہ اس ٹائم کرنا ہے کرنا اسکیم کمیشن کالے کرنے کے لیے کھڑی ہو سکتے ہیں چلیں ٹھیک ہے جیسے کوئی گراس پہلوئوں پر ہے جس کا نام ہے۔

https://saqistudios.com/%d8%a7%d9%be%d9%86%d8%a7-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af-%da%a9%db%8c%d8%b3%db%92-%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%b9-%da%a9%d8%b1%db%8c%da%ba%d8%9f/

اور دیگر ویب سائٹس بنی پرابلم ہے تو یہاں سے کر اس ویب سائٹ کو پڑھا رہا ہے جہاں پر علم جو ہے نا وہ ڈبلو ڈبلو ویب سائٹ پر چلا جائے گا یا پہنچ جائے گا

 

دوسرا طریقہ یہ ہے کہ بھائی بہت سارے ویب سائٹ ان دونوں سنوارنے ہیں اور لوگ بھی روم سائٹ ہونا ہے وہ اپنا گوگل سرچ کنسول کا اکاؤنٹ بناتے ہیں اور گوگل سیٹنگ کھول کے اکاؤنٹ کی وجہ سے دوبارہ سے وہ ان کی ویب سائٹوں پر وزٹ کرتے ہیں۔

 

اگر سوال یہ ہے کہ کوئی بات ہماری ویب سائٹ پر وزٹ کریگا یا نہیں کرے گا اس طریقے سے کرے گا کیا ہوتے ہیں وہ جب تک پہنچ ہی جاتے ہیں کبھی کبھی ایسا ہوتا تھوڑا ٹائم لگ جاتا ہے کو قبول کرنے میں یا ویب سائیٹ کا وزٹ کرنے میں بٹھا کسی نہ کسی طریقے سے جو دڑو ویب سائٹوں پر پہنچ جاتے ہیں یہ سب سے پہلا سبق ہوتا ہے۔

 

وہی ہوتا ہے کی کال رسیو اسپائڈر ہوتا ہے وہ الگ ویب سائٹ کے اوپر جاتا ہے ویب سائٹ کو قبول کرنے کا عزم ہم بات کرتے ہیں

کی ویب سائٹوں پر آیا آپ کی ویب سائیٹ کچھ کرتا ہے اس کو دل کرتا ہے آپ کی سائٹ کی رپورٹ ہے اس کو اور آپ کی ویب سائٹ کے بارے میں سمجھنے کی کوشش کرتا ہے آپ کے اوپر ہے ۔

 

اس میں انفارمیشن ان ساری چیزوں کو سمجھنے کی کوشش کرتا ہے آپ کی ویب سائٹوں پر جو فانٹ لکھا ہوا ہے وہ کس چیز کا کانٹیکٹ لکھا ہوا یہ کیسے سمجھتا ہے جو ہم لوگ ٹائٹل میں چیزیں لکھتے ہیں جو ہم لوگ ڈسکرپشن میں کیسے لکھتے ہیں جو ہم لوگ اپنے اکاؤنٹ میں کیسے لکھتے اسی سے

پاکستان کے ٹاپ بلاگرز:-

کو ایڈ کیا ہوتا ہے کیا اچھا انڈیا والا جو ویڈیو بھیجی ہے یہ کس بارے میں کیوں کہ آپ نے ٹائٹل میں ان کو مینشن کو منشن کیا ہوتا ہے آپ کا نمبر لکھا ہوتا ہے ان سب چیزوں کو ملا جلا کے چکر آ رہے ہو